einde behandeling?

Plaats een oproep, stel een vraag of vertel uw verhaal aan patiënten, naasten of andere geïnteresseerden.

einde behandeling?

Berichtdoor Belinda » za 19 maart 2011 9:36

Wat gebeurd er als iemand uitbehandeld is? Iemand ervaring?
Mijn vader is inmiddels imuun geworden voor de behandelingen. De laatste check waren de kankermarkers enorm gestegen en de vlek in op zijn lever ook. Ze gaan nu een broertje doen van een behandeling - 6 weken 1x per week chemo - kans op afname nog maar 30/40% en daarna is het eigenlijk einde verhaal. Dan worden alleen nog de symptomen bestreden.

Heeft iemand ervaring hiermee? hoe snel gaat het daarna dan?
Mijn ouders zijn in juli 50 jaar getrouwd...hoop zo dat hij dat haalt in goede gezondheid......voor zover dat dan mogelijk is.....

pfff gatver..kan de gedachten niet zo trekken als hij er over een paar maandjes niet meer zal zijn...boehoe..

Hij heeft nu sinds juli 2008 darmkanker met uitzaaiing in zijn lever - hij wordt dus pallitatief behandeld - dat weten we al - geen kans op genezing - heeft eerste jaar XELODA gehad, 2 jaar Imuun therapie en nu gewoon Chemo - voor alles resistent geworden
Belinda

Re: einde behandeling?

Berichtdoor kullke » zo 20 maart 2011 15:39

hoi belinda,
ik weet niet hoe het nu verder zal gaan met je vader.
ik ga in ieder geval wel heel erg voor jullie duimen dat hij toch aan de goede kant van die percentages gaat zitten.
heel erg veel sterkte,
liefs sas
kullke

Berichtdoor Belinda » za 26 maart 2011 10:18

Hoi Kullke,

Mijn vader heeft afgelopen woensdag zijn 1ste kuur cetuximab gehad en deze is ok gegaan als je wegdenkt dat zijn motoriek toch beetje van slag was en hij constant in slaap viel voor 2 dagen lang. Volgens mij ging het gisteren al beter en moet het vandaag weer goed gaan.
Dus ff afwachten hoe de komende week gaat...spannend wel want hij is 1x per week niet gewend het was tot nu to altijd 1x per 3 weken. Hoop dat hij het trekt tenslotte is hij toch alweer 75 jaartjes oud....

bedankt voor je reactie, gr Belinda
Belinda

Berichtdoor kullke » za 26 maart 2011 21:38

ik duim met je mee belnda dat hij deze manier van kuren vol gaat houden.
heel veel sterkte,
sas
kullke

Keer terug naar Oproepen, ervaringsverhalen en vragen